Hermès Instagram heeft ons allemaal verslaafd

Heeft iemand het recente aanbod van Hermès opgemerkt? Ze zijn ongelooflijk. En we hebben het niet over tassen, RTW of iets anders in de winkel. Het is de officiële Hermès Instagram-account. Vrij om te zien, het is, op zijn zachtst gezegd, in vuur en vlam.

 

Bekijk dit bericht op Instagram

 

Een bericht gedeeld door Hermès (@hermes)

Eigenlijk zijn “wauw” en “heilige koe” de enige (beleefde) manieren om het goed te beschrijven. Een mix van foto’s, video’s, gedigitaliseerde foto’s, tekenfilms, games, enz., allemaal afgewisseld met heel veel informatie over het merk en zijn producten.

Er zijn de Haar tas en Kelly taarten, waardoor we allemaal hongeriger worden naar die tassen. De dansende oranje doos zal je zeker aan het lachen maken. Mis de microscopische borduurversies van de 24/24 of de carrousel van Toupets, die die tas waarschijnlijk ook introduceerde bij een nieuwe groep potentiële fans. Het account is een visuele traktatie voor iedereen die ook maar enigszins geïnteresseerd is in Hermès-handtassen.

Afbeelding tegoed: @hermès

Afbeelding tegoed: @hermès

Misschien wel het grootste geschenk is echter het product en de historische informatie over de producten van Hermès. Het is eigenlijk een cursus op universitair niveau in Hermès 101, graven in archieven en recreëren van items in hedendaagse media. Lees het verhaal van de De creatie van Birkin rechtstreeks uit de spreekwoordelijke paardenmond. Zoek uit waar de namen van de Bastia (en mis de chocoladecrêpe niet), Bearne portemonnee, Octogone en mini Plume is ontstaan. En als je in de war was, de juiste uitspraak van Haut à Courroies is “OH AH KOO ROO AH.” Begin met oefenen.

 

Bekijk dit bericht op Instagram

 

Een bericht gedeeld door Hermès (@hermes)

Dus waarom is Hermès nu zo aanstaande? Het is nieuwsgierig. Deze informatie is nooit verborgen gebleven en er is geen gebrek aan secundaire bronnen die onder meer over Birkins en Kellys schrijven. Maar met deze nieuwste (amusante en verrijkende) inhoud lijkt het erop dat Hermès het eigendom van zijn verleden en zijn producten claimt op een manier die nog niet eerder is gezien (of in ieder geval in de afgelopen tijd). Zou het onderdeel kunnen zijn van de bescherming van merken, handelsmerken en intellectuele eigendom in het algemeen? Een poging om ervoor te zorgen dat er geen “metabirkins” of iets dergelijks meer binnendringen?

Afbeelding tegoed: @hermès

Afbeelding tegoed: @hermès

Dat valt allemaal nog te bezien. Geniet nu in ieder geval van de eye candy!

Liefs, PortemonneeBop

XO

Lees gerelateerde artikelen:

Rechtszaak over de ‘MetaBirkin’ is aan de gang

Niet al te blij met NFT: Hermès boos op Virtual Birkin Creator

 

Bekijk dit bericht op Instagram

 

Een bericht gedeeld door Hermès (@hermes)

Het bericht Hermès Instagram Has Us All Hooked verscheen eerst op PurseBop.

creditSource link

ZIE JE GEDACHTEN

Leave a reply

Mllsdemode.be
Logo
Enable registration in settings - general
Compare items
  • Total (0)
Compare
0
Shopping cart